.......


این پست صرفا جهت اطلاع رسانی از خودم میباشد و هیچ ارزش قانونی دیگری ندارد       

سلام به همه دوستای گلم که به یادم بودن.ببخشید بابت این مدت غیبتم.هم اینکه حس نوشتن نداشتم و هم اینکه سخت مشغول اسباب کشی به خونه جدید هستیم.اوضاع خونمون الان دیدنیه.مامانم و مامان پوری میخواستن بیان کمک که من اوضاع رو خیلی عادی و شیک و مجلسی جلوه دادم و منصرفشون کردم.نخواستم بهشون زحمت بدم.اینارو گفتم که فداکاریمو ثابت کنم.الانم یه وقتی این وسطا پیدا کردم که براتون بنویسم.دیگه چه جوری بگم فداکارم آخه.سر فرصت میام و مینویسم.باز هم ممنونم از همتون.دوستتون دارم.


نظرات 8 + ارسال نظر
کمال یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 19:23 http://www.itsupporter.ir

با سلام و احترام
از شما دعوت می کنم از سایت من که در زمینه کامپیوتر و آموزش و مشاوره تحصیلی و دانشگاهی می باشد دین فرمایید .
با تشکر
مدیر سایت آی تی ساپورتر

آی چیچک سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 10:50 http://www.kucheyeasheghi.mihanblog.com

عزیزم اسباب کشی خیلی سختهذخسته نباشی

آره.خیلی
سلامت باشید عزیزم

انشرلی چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 08:37

ما اصلا از اولشم میدونستیم تو فداکاری!!!اسباب کشی خر است.پدر ادم رو در میارند

اتفاقا میخواستم عنوان پستمو همین بذارم.اسباب کشی خر است...
بعد یهو یه ندای درونی اومد بهم گفت نه....این عنوان رو نذار.منم به حرفش گوش دادم.ندا هم فهمید من فداکارم.
آره واقعا سخته.پوستمان رسما کنده شد

مریم جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 16:25

be man sar bzan .........

خدا قوت
هنوز این اسباب کشی تموم نشده عایا؟؟؟؟

سلام فاطیما حون.
اسباب کشی تموم شد منتها من نت ندارم تو خونه جدیده.الانم با نت موبایلم میام که خیلی ضعیفه.هوووووف....خسته شدم

مریم جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 15:51

خبر مخفی بدرد نمیخوره بیام ناز بکشم رمز بدی

سلام،خوبی?
مجبورم رمزی بنویسم.خودم اصلا دوست ندارم.آخه آدرسم لو رفت شدیدا.دیگه نمیتونم راحت بنویسم

ساراکو دوشنبه 5 آبان 1393 ساعت 17:24 http://saraku.ir

اسباب کشی سخته طول میکشه ادم جا بیفته ولی تنوع خوبه
مبارککک :*

سلام ساراکو.خوبی?چه عجب ازین ورا?کجایی پس?دلمون برات تنگ شده بود

آی چیچک پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 17:08 http://www.kucheyeasheghi.mihanblog.com

سوری جون مرسی که سر زدی گلم رمزتو ندارم که بخونم پستاتوهاااااا

سلااااام.میفرستم برات عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد