دو تا نوشابه برا خودمون....

دیروز طی یه حرکت انتحاری من و پوری بارو بندیلمونو جمع کردیم و حرکت کردیم به سمت ساری بدون برنامه قبلی و بدون اینکه به خانواده هامون اطلاع بدیم که داریم میایم.تا حالا این مدلی نرفته بودم ساری.صبح حدودا ساعت 5 رسیدیم و زنگ خونمونو زدم و کلی سر به سر مامان اینا گذاشتم....ولی خودمونیم.اینجوری ساری رفتن هم خوبه ها.....یعنی همه سورپرایز شده بودن.  

واقعا دلم لک زده بود برای همه کس و همه چیز.امروز من و پوری به اتفاق دو تا خانواده ها رفتیم باغ و حسابی خوش گذرونیدیم به خودمون.میدونین چیه?ما هر دفعه که میومدیم ساری، کمتر به دوست داشتنی های خودمون میرسیدیم ولی این سری قبل از حرکت تصمیم گرفتیم که تو این چند روز فقط برای خودمون باشیم و کارهایی که دوست داریم انجام بدیم و جاهایی که دوست داریم بریم باهم.کلا همش در حال نوشابه باز کردنیم برا خودمون.امروز هم یکی از کارهای دوست داشتنی خودمون انجام دادیم و رفتیم باغ یه صبح تا عصر.و برای شب هم برنامه ریزی کردیم که بریم تلکا(کافی شاپ)به یاد قدیم و یکم هم تو خیابونا بگردیم برای خودمون.چقد خوبه که آدم هی خودشو تحویل میگیره.به هم قول دادیم که این سفرمون به ساری متفاوت باشه با سفرهای دیگمون به اینجا.برای فردا هم دوباره برنامه گذاشتیم که صبح زود بریم باغمون و به نهال هایی که دفعه قبل کاشتیم آب بدیم.اینم یه عکس از امروز تقدیم به شما 



نظرات 5 + ارسال نظر

وای چقدر میچسبه این سفرهای یهویی
مخصوصاً به مامانت که حسابی باید چسبیده باشه

خوش بگذره عزیزم
جای منم باغ گردی بکن

آره فاطیما جون خیلی چسبید به هممون.
انشالله به زودی زود شما هم بری و خانوادتو ببینی و حسابی باغ گردی کنی برا خودت.

انشرلی شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 08:05 http://anne-gilbert.blogsky.com

حس بینظریه.اصلا این چای اتیشی همه حس های خوب رو به ادم منتقل میکنه.همیشه خوش باشید

دقیقا آنشرلی.
چای آتیشی که عااااالی بود.

صبا شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 09:12 http://yek-banoo.persianblog.ir

وای خیلی خوب کاری کردید سوری جون
منم دلم واسه خیلی چیزا تنگ شده...باور نمیکنی دلم برای بازار شهر خودمون حتی

صبا جون میفهمم چی میگی.من حتی دلم برای خیابونای اینجا هم تنگ سده بود.
انشالله تو هم به زودی ببینی خانوادتو.

جیکو دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 00:32

چه سفر قشنگی همیشه شاد باشین.

ممنونم جیکو جان

عروس مهاجر دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 22:48 http://goodfate.blogfa.com

چه خوب که به خودتون خوش میگذرونید
اینجورى خیلى خوبه
ایشالا همیشه بهتون خوش بگذره

ممنونم عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد