فال قهوه

دوستم یه کافی شاپ باز کرده جدیدا.گاهی اوقات بهم زنگ میزنه که برم پیشش آخه حوصلش سر میره.امروز که رفتم دیدم جلوش یه فنجونه که هی داره نگاش میکنه.میگم چته?میگه فال گرفتم ولی اصلا معلوم نیست این چه تصویریه.فنجونو از دستش گرفتم دیدم کلا یه صفحه قهوه ای ته فنجونه.هی فنجونو کج کردم هی چشامو ریز و درشت کردم دیدم نه....نمیشه چیزی پیدا کرد که امیدوارش کرد.خودم دست به کار شدم و این پسر مودب رو کشیدم ته فنجون و دادمش به دوستم.گفتم ببین، پیداش کردم.دنبال همین بودی?این آقا پسر مودب همسر آیندته.خوشحال باش.و البته بعدش دوستم کلی عمه جونمو خوشحال کرد.اساسا به این چیزا اعتقاد ندارم.


نظرات 5 + ارسال نظر
آی چیچک دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 03:06 http://www.kucheyeashghi.mihanblog.com

بابا همش مزخرفه به غیر از خدا کسی از آینده خبردار نیست

سلام.
دقیقا همینطوره.خیلی مسخرس که بخوایم آیندمونو ته فنجون قهوه ببینیم.

انشرلی دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 08:52 http://anne-gilbert.blogsky.com

به نظر منم هیچ اعتباری بهشون نیست.اما نمیدونم چرا هر چی که جلوتر میریم مردم خرافه پرست تر میشند.شماره دوستتو بده زنگ بزنم ازش خواستگاری کنم بعد باهم بهش بخندیم

از دست تو آنه
من دوست ندارم کتک بخورم.

صبا چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 17:55 http://yek-banoo.persianblog.ir

من تا حالا نرفتم
همسر خیلی مخالفه
ولی دوست دارم یه بار امتحان کنم
البته بعدش باید برگردم خونه ی بابام

خب پس بهتره حتی بهش فکر هم نکنی صبا جون

جیکو چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 21:54

چه آقا پسر مودب و خوشتیپی پیدا کردی واسش

آره خب.
جالب اینجاست که همون شب یکی اومد خواستگاریش.قضیه هم جدی شده.
دیدی چه فالی گرفتم براش

مریم شنبه 13 اردیبهشت 1393 ساعت 16:44

قیافه خودت رو کشیدی اخه طرف سکته نکرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد